förändring!

igår släppte jag o pullan bomben (fan, namnet pullan är verkligen återkommande i min blogg.. vi kansimage148ke borde sluta hänga :O)
nu ska det här bli förändringar iaf!

just därför kändes det extra jobbigt  okliva upp före 11 idag, haha!
jag hann aldrig göra pannacottan igår, så jag fick ställa mig o göra den de första när jag vaknade
får hoppas att den blir bra den här gången med, varenda jävla gång är ett lotteri


skulle som sagt på stan idag,
men det ids jag fan inte.. jag har itne ens färgat håret än
men det måste jag göra idag eftersom jag ska sätta in nytt löshår ikväll :]
slut på o vara korthårig igen!
wiiihoo

nu ska jag fortsätta nöda ny o go musik jag presenterat mig själv för,
jisses vad man sveps iväg i musiken värld!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback