HEJA VALBORG!

kommer bli ett kort inlägg med mkt bildbevis eftersom jag sitter hos pullis o vi egentligen ska ut en sväng i de fina vädret nu när vi tryckt lite pizza
gårdagen var vätskefylld på alla dess sätt o efter att vi varit hos ricke o moa drog vi som vanligt till heroes där vi ägde stället som vaaanligt
pullan pissade på lärkan o visade framstjärten för alla bilar som for förbi, o jag. jag var bara som vanligt :D
hah,
idag när vi vaknade kände man sig lite halvrosslig, inte konstigt då man springer ute mitt i natten utan jacka o härjar
vi tog oss hem efter många om o men o efter ett hopp om en efterfest som var enmansfest, förlåt david.. men det var nte värt det för o bara säga hej :D
jag tänker inte nämna ngt angående den där.. arroganta, dryga.. äckliga.. BLONDA(!!!!) bimbo-chaffisen som körde hem oss
ibland undrar man om man får vara hur som helst som taxichaffis
vi slängde oss ur bilen när jag hade betalat o jag tror att jag skulle sovit godare om jag pissat henne i håret eller ngt innan jag drog

här kommer lite bilder från några kvällar, hah

image133

image136

vi kan ju iaf vara överens om att den översta bilden, som dessutom är från ett annat festställe
är i början av kvällen..
HAH

pöss


Kommentarer
Postat av: Jannie

Fin fina bilder :)

2008-05-06 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback