huvudverk ft. illamående

i detta nu kan jag inte tänka mig vilket av ovantående i min rubrik som är värst,
jag kan då konstatera att det är ett helvete när dom gaddar ihop sig mot stackars mig:(
känns smådrygt att gå runt med konstant huvudvärk o illamående.. o sen vara toktrött fastän jag lägger mig rätt tidigt nu o kliver upp 08:00 varje morgon
men det blir väl bättre snart hoppas jag,
annars får jag börja knapra ngt :p

annars tog min liv en abrupt vändning igår
vet inte riktigt vad man ska skriva om det men jag trivs med situationen hitills iallafall, o det är väl det som är huvudsaken
fick sjukt mkt bra musik av en vän igår, bland annars band of horses, har du hört dom? galet bra..
när jag satt o lyssnade kom jag o tänka på johnossi.. o nikola sarcevic.. o gamle josé gonzales,
nu är min playlist fulländad för några dagar framöver, sen är det dax o vidga sina vyer igen!

mina ägg kokar över.. eller dom har gjort den sen jag lämnade dom o gick o satte mig här
dom får koka över i 7 minuter till för vad gör lite vatten,
imorrn är det torsdag o jag har inga planer alls
på kvällen ska vi eventuellt till moa o kjamas lite eftersom hon, som jag nämnde i tidgare inlägget, faktskt fyller 20 idag:)


jag fattar inte hur jag kan bli sugen på o fara ut o löpa när jag precis stigit upp från badet o är klädd i endast en stor t-shirt
jag är så trött i kroppen o huvet, men ändå känner jag suger på o fara ut
får kanske vänta till imorrn, de sista jag vill är att överbelasta mina ben.. framförallt benhinnor o fötter, nu när vi ska köra igång på allvar med innebandyn

kommer bli en sjukt intressant säsong
kommer kännas udda att för första gången på många år, första gången överhuvutaget med vissa,
som man spelar mot varandra i serien
men det är väl bara o tacklas lite extra;)

o där ringde timern för äggen,
antar att det betyder att jag ska sluta skriva

klart slut, äggtanten signar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback