översittare,

idag var dagens goda gärning att jag köpte en chokladkalander till min lillebror, bara ½månad i förtid
LOL!
mmh.. så 4½ månad med mikael o jag är fånigt lycklig
love yoooooooooou!


tillbaka till rubriken;
fan vad ni äcklar mig
folk som tror att ni är så mkt bättre än en annan
gå o dö, o kom inte hit o förpesta min närhet med erat skitsnack om att ni varit med om så mkt o vet hur saker ligger till
jag förstår inte hur folk bara inte kan låta bli o lägga näsan i blöt, fälla jävla sliskiga o iq-befriade kommentarer bara för o mata sitt ego
att se inte förstå hur jävla uppblåsta dom är i sig själva
kanske dax att gå o lägga er .. eller bara ta ner fötterna på jorden

jag vet att jag lite får skylla mig själv i det här läget eftersom jag väljer att störa mig på dessa människor, o väljer att låta mig påverkas av de groder som hoppar ur deras munnar, men fan vad less jag blir när dom inte har ngt slut!?
ibland går det inte att ignorera längre,
för mest av allt vill man bara ge dom en snyting o snällt fråga om dom blev tappade som barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback