BLOMBUD!! :D

idag när jag ätit min middag o gick o kollade mobiltelefonen för o se om micke ringt (vilken han brukar göra vid middagstid då han kommit hem från jobbet)
så hade jag 1 missat samtal i 1 nytt meddelande, ett konstigt nummer som inte var mickes o jag fick en klump i magen o trodde att de var angående ett jobb! :o
såg att meddelandet var ett röstmedddelande från samma nummer o ringde nervöst upp min röstbrevlåda
möttes av "hej jag ringer från bellis blommor.. vi har ett blombud men får inte tag på.. bla bla bla"
åh vad underbart.. fast nu utelämnade jag själva grejen med blombudet..
det var ju såklart inte till mig :(
blommorna var till min pappa, så jag ringde snällt upp dom o förklarade att det inte gick o nå hnm, men att ngn skulle vara hemma under kvällen så dom kunde komma förbi med blommorna iaf
så nu sitter jag här o väntar..
själv ska man hoppa på cykeln, hämta ett paket på preem(detta är gudskelov till mig!) o sen ska jag cykla vidare till min träning
får hoppas att det går bättre ikväll
med tanke på min, för tillfället, svajande värld så känner jag mig på botten av av bassängen
men det blir väl inte bättre o gräva ner sig.. jag får bita ihop, o förhoppningsvis förstår folk om mitt nedstämda jag skulle vara ett problem


pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback