this is the life

suck
en fråga såhär i efterhand som går ihop med mitt tidigare inlägg,
var är världen påväg?
jag önskar bara att den kunde öppna ögonen istället för att stirra sig blind i sin självgodhet o egoism
verkliga världen ska kanske behöva rasa o dess knivar ska sticka oss sönder o samman tills ljuset går upp för den?
nej vet nån vad
det är bara o inse att man kan ana allt som snackats om en, de knivstyck i ryggen man får så fort man vänt ryggen till i tron på att man var i goda händer


nu är jag trött på att ha spenderat sista året av mitt liv på att vara en skugga för ngn som varit en själsförbindelse för mig, i hopp om att saker o ting ska bli bättre
jag ångrar inget som varit,
jag var lycklig när du blev stark, blev Din egen, vågade säga ifrån o visade alla att du oxå kunde
men nånstans påvägen gick de fel o plötsligt var jag lika främmande för dig som vem som helst

kanske var det så att vi växte upp
fast inte längre jäms med varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback