tjollahopp

nu är det så att jag mer eller mindre tvingar mig själv o skriva blogg eftersom folk påpekat att jag slarvat med det sen jag for iväg till micke

kom hem i förrgår kväll iaf.. åkte hem från micke på torsdagkväll men for till mina kusiner istället

där fick jag äntligen träffa marielle igen o jag var i mitt essé
vi diskuterade mkt om vad som händer när man växer till sig osv, o hon blev inte ens förvånad när jag berättade om hur jag upplevt mitt liv senaste tiden
men det är väl kanske för att vi är släkt ;)

stötte även på en annan person igår som får mig att än en gång undra över hur mkt skitsnack som egentligen kommit ur din mun meeen.. jag antar att jag får ta smällen som den hatade "bad guyen" eftersom dina försök till att verka som världens förstående lilla ängel säkert går hem hos dom närmsta

du är för stolt o inse hur fel du gjort, o det är bittert att det ska gå ut över dom enda som brytt sig om dig när alla möjliga nära personer behandlat dig illa

PUSS
skin skin, micke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback