åh, förlåt mig

än en gång har jag blivit den sämsta bloggerskan.. så bittert när man egentligen har en hel drös med saker man vill få ur sig men inte vet hur man ska formulera sig
eller om man ens vill dela med sig av det till folk man inte ens vet vilka det är

att hösten är här kan ingen ha undgått, jag måste säga att jag vill gå emot min familjs o andra nära åsikter o faktiskt säga att jag tycker om hösten, alla färgerna är ju obeskrivligt vackra o förutom den lite för kalla luften skulle jag kunna stanna i den här årstiden för alltid om jag bara hade ngn som kunde dela den med mig
jag älskar den rostorangea färgen.. o jag tycker om hur man, vartman är går, föser undan massa löv med skorna
jag tycker om att man får klä sig i koftor.. jag älskar mina stövlar.. o min mössa.. o jag tycker om hur man faller ner i funderingarnas riken så fort man kommer utanför dörren
dom träden som går i färgerna grönt längstner, gula i mitten o orangea på toppen är nog mina favoriter
fast man lever i lycka blir man ständigt påmind om att hösten är påminnelsen om att vintern är påväg
åh gud.. jag hatar vintern

min finaste pepper ligger avslagen av narkosen i badrummet.. idag har jag varit o tagit bort den enda manligheten den killen haft..
aldrig ska han kunna föra ngt av hnm vidare, o aldrig kommer han få uppleva känslan att riktigt sätta på nån eller bli farsa
aja, jag slipper ju de näsbrännande amoniakpisset o hans kåta ylanden

jag älskar dig mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback