en mör kvinna!

det är sjukt, min helg har varit väldigt fartfylld.. o för o inte tala om händelserik
det har varit bra för vårt lag att fara på en sån här tripp o jag känner mig nöjd med helgen i helhet
bortsett från lite missöden..
jag har alla domare mot mig, det är nu ett faktum
är man så duktig som domare att man högst borde få döma F10 så hatar man victoria edunger!
jag har stukat foten.. regält.. igen, fast nu var det längesen sist.. får se hur länge det håller i sig den här gången
jag har fått smaka på den ljuva känslan av att hänga baljor*.. det händer väl inte alltför ofta egentligen

aja, jag orkar egentligen inte
jag gick o la mig kl. 17 o tänkte att jag skulle kunna sova hela natten
jag vaknade kl. 21 o insåg att så inte var fallet

jag saknar mikael, sinnessjuk mkt 
känns bara jobbigt, framförallt när jag inte vet när vi ses igen
nu ska jag koka té o tycka synd om mig själv
mest för att jag köpte fel chips på affären :(

*hänga baljor
värt slang för att´"göra mål" höh

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag saknar dig också :(

2008-09-16 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback