till marri från eddie

hej bloggen!
det här får bli en snabbis(HIHI) eftersom jag ska sluta mina två gröna
detta korta men väl omtänksamma inlägg dedikerar jag mariana männistö!
min (iaf för dagen..kvällen, eller morgondagens..) nya bloggläserska!

det var väl ngt i den stilen jag hade o dela med mig av
nu ska jag begrava mig i den sista boken i millenium triologin av stieg larsson, nämligen "luftslottet som brann" tillsammans med en varma koppen
sen ska jag be en stilla bön att min tjocka hals o all övrig förkylning lagt sig till morrondagen
gud var med mig(?!?!?!)

puss heiii

Mikael :*

Kommentarer
Postat av: Marri

Huhu! Mycket vackert inlägg må jag då säga. Jag ber en bön för dig ikväll, att gud är med dig och gör dig 100% frisk ;D Så vi kick som ass imorrn och hela helgen för övrigt ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback