VICTORIA SÖKER MAN!

tjabba bloggen!

idag har jag bakat mat-muffins, det var himla gott
smakade ungefär som pizza i en muffinsform
ni kan ju tänka er att det var uppskattat!


"man saknar inte kon förrän båset är tom"
"you don't know what you got until you're missing it alot"
osv osv, men jag har iallafall.. måste jag erkänna, fallit pladask för ngn
mm, verkligen.. snacka om att kunna beröra alla mina sinnen o bara få mig att vilja ha mer
hur skeptisk jag än var till en början, där jag inte klarade av o se på människan.. så kunde jag inte låta bli när jag hade chansen att gå djupare
så.. har ni inte stött på denna magnefika människa.. så för guds skull.. gör det
föööööööör.. caroline af ugglas nya album är GRYMT
jag pratar ofta om musikaliska genier o som alla vet tycker jag att winnerbäck är en,
nu kan jag gladerligen även uttrycka mitt lyriska tycke för denna speciella dam
så, in på spotify(ni vill väl inte åka fast för fildelning.........................................) o sök reda på hennes nya album!

jag kan gå normalt iaf,
har till o med varit ute o prompat idag.. men jag har en störd svullnad över ryggen.. o jag känner verkligen att jag inte är riktig haj i kroppen än
men det är ju bättre än i söndags iaf.. haha, då fick jag ju typ skita ner mig eftersom jag inte tog mig upp ur sängen

föresten, jag funderar på om jag ska vara som alla andra bloggare o styra upp en tävling här!
dessvärre vet jag inte hur statistiken är på kvinnor/män/pojkar/flickor som läser min blogg så de känns inte bekvämt i att lotta ut lite smink eller ansiktsmasker om största delen av dom som läser min blogg är karlar..
ni vägrar ju dessutom avslöja er i kommentar-fältet när jag undrar vilka ni är..
så jag låter ännu en fråga (som jag inte förväntar mig bli besvarad), gå ut till er kära  ca. 40 st återkommande läsare!

vill NI att jag ska hålla en tävling?
o om jag håller i en tävling.. vad önskar ni se i vinstpotten?
ska nog komma på ngt riktigt finurligt om ni bara ger mig lite hintar!:)




till råga på allt blev jag grymt sugen på en picknick
kanske ska slänga ut en kontaktannons här då jag lika håller på?
"man i åldern 23-28.. säker i sig själv, full av humor o en massa charm..som mer än gärna tar med mig på äventyr som skogspromenader, fisketurer.. eller varför inte sitta på en filt o äta gott samtidigt som vi tittar på solnedgången?(framförallt här i lule nu vid sommartid då det är ljust dygnet runt....)"
eller typ;
"HELVETE JÄVLA IDIOTER, ÄR DU MAN???? JAG ÄR ENSAM O VILL GÅ PÅ PICKNICK O KÄKA KALLSKURET MED POTTESALLAD!!!"





kyss,
victoria


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hittade precis hit men jag skulle absolut bli glad för hårinpackning eller anisktsmask =D

2009-04-21 @ 20:40:30
Postat av: maja

JAG VILL TÄVLA OCH VINNA DIIIIIIIIIIIIIG PÅ ETT SILVERFAT (och något annat skoj:D)

2009-04-21 @ 21:59:02
Postat av: Corundum

Hm... Tävlingar är alltid kul. Men vinna vad? Tja, du pratade om Spotify - en invit vore bra att ha. ^^



Annars är det ju ekonomiskt smart att på något sätt betala i natura... Tex bjuda på middag, fika, massage eller något annat bra. ;)



Kör hårt!



/Joar Dahlblom

19840113-9012

070-266 91 03

(jag står för vem jag är iaf)



PS: Hahaahaahaaa! Humor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback