sagan om victorias återkomst

tjena bloggen!

jag orkar inte be om ursäkt, för jag har varken haft lust eller tid
tur att man inte är nån topp-bloggare, fan vad jag skulle göra mina fans, beundrare o gud vet allt jag kallar er, besvikna
hur som helst vet jag inte ens varför jag började skriva just nu, kan vara för att jag för en gångs skull är hemma o inte ute o svirar på olika galej

den här påskhelgen har mest bestått av alkholförtäring,
jag undrar hur det kommer sig att jag blivit världens partyprissa nu
men jag har alltid så jävla kul när jag festar numer.. helt sinnes,
fredagen var vi här o käkade lite mat,
o sen började jag skämta smått om att vi skulle styra ihop en fest o dra på krogen
sagt o gjort.. vi for runt som idioter o försökte komma på var vi hade möjlighet till akohol eftersom vi inte handlat ngt på systemet dagen till ära
nåväl, vi bestämde oss för o blanda blåfisk av den sprit vi hade så 1 liter ren sprit, lite vin o öl senare var vi inne på cleo o sjöng kareoke på scenen

idag har jag så jävla ont i min axel så de finns inte
jag har ingen aning vad jag gjort men den låser sig med jämna mellanrum o gör så jävla ont så jag knappt får till den igen :(

nu ska jag krypa ner i min säng tillsammans med en bok, o sen ska jag nog sova
en fin tanke till alla partyprissar som är ute o uppe på borden ikväll,
jag känner mig lite trött..











pusshej
/vickan

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilken fin bild på dig!!!

Postat av: Jennifer

Fiina bilder! Speciellt den sista ;)

2009-04-13 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback