HOLA!

hej pa er mina sma alskligar!
vi har haft internertcafé nara oss under hela var vistelse har men de ar forst nu jag blivit uttrakad nog for att besoka det! :)
hur har ni det??? :)

resen hit borjade asdaligt, flyget skulle ga fran goteborg kl. 21.15, o de blev asmkt forseningar
sa de slutade med att vi fick aka med buss till en annan flygplats o lyfta darifran
vilket resulterade i att vi kom ivag vid 01-tiden o var inte framme i huset har i torrevieja forens vid 6 pa morgonen

allt susar pa som vanligt.. eller som de brukar gora pa utlandsresor
vi solar o badar, dricker o ater gott.. ooosv..
men igar hande ngt utover de vanliga da jag, ricke o moa var pa los locos (en strand mitt i torrevieja-stad, vi bor lite utanfor vid den storsta stranden la mata),
jahapp.. sa nar vi ar vid los locos sa marker vi hur alla manniskor tittar pa ngt
ja da ar de en gubbjavel som har drunknat, lol
tar aslange innan dom far upp hnm pa stranden (han var jattestor, o gammal..)
o nar dom val lyckas sa ar han alldelens vit/bla i ansiktet o jattesvullen, efter typ 40minuters hjartmassage inser sjukvardarna att de ar lonlost o dom lamnar gubben liggandes pa stranden under ett vitt lakan
o alla andra fortsatte bada som vanligt

haha, sa javla sjukt!
naja.. jag skriver nar jag kommer till goteborg!
ha det bast! pusspuspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback