jag är schizofren

hej bloggen

idag ska jag dela med mig av lite funderingar kring mig själv o mina nyligen upptäcka former av störningar
första gången de hände skrattade jag åt de, o min mamma likaså, för det händer väldigt ofta att jag drömmer helt sjuka drömmar..
väldigt tydliga där jag antingen räddar världen, är jätterik o rider på hästar, lever som en prinsessa, eller den klassiska.. att jag helt plötsligt blir huvudrollsinnehavaren i en film jag nyss sett
men nu har jag alltså kommit på fenomenet att jag även kan spela en bi-roll..
för igår satt jag o såg disneys svärdet i stenen, alla ni som sett den vet att de handlar om trollkarlen merlin som förutspår att en spä pojk ska komma till hnm, o sen får man se hans väg till o bli arthur, kung av england
vad man även får ta del av i den filmen är den fula rosa häxan madame mim, som man även kan se i vissa kalle tidningar

vad jag nu upplevde var alltså att jag helt plötsligt var en ful häxa.. o jag kommer ihåg att jag hade panik över det i drömmen
annars brukar jag bara gilla läget av att vara en snygg prinsessa som spanat in grannlandets prins
men nu.. o de som jag kommer ihåg mest, o vad som gör mig till lite schizo, är att när jag i drömmen går runt o letar nån form av ingrediens till nåt kitteln,
är hur jag kommer ihåg att jag sätter mig upp i sängen o säger "ja jag är vaken!! vad vill du mamma?" o stirrar på dörren som om min mamma skulle stått där

jag måste sluta kolla på film, mina nerver klarar inte av bieffekterna

Kommentarer
Postat av: Ricke

Ja jag brukar bli jagad av hajar!

2009-07-14 @ 14:39:12
Postat av: "Mamsen"

Haha, jag trodde att du slutat drömma! Tur att det inte var JAG som var den fula häxan stirrandes i dörröppningen ( när du nu förväntade dej att jag skulle stå där)

2009-07-15 @ 14:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback