nu ska jag gifta mig!

kära bloggen

min plan är att gifta mig med ALLA  byggarbetare kring 973 44-området!
då kanske jag som fru o insnärjd bland deras platschef lyckas banka in vett i deras små idiothjärnor,
o förklara snällt med piska o spikklubba att det finns folk som jobbar natt o inte tycker om att vakna upp efter nån timma av att ljudet är outhärdligt o hela huset skakar av dess förbannade jävla asfalteringsförberedelser

jag hatar er hela bunten, gå o dö
så många folk lever i misär o kassa äktenskap
för att stoppa detta helvetesfasoner kan jag oxå offra mig

Kommentarer
Postat av: Ricke

Iskallt!

Vi har inga byggare här.

Men då skolan är igång är de skrikande idiotungar som stör istället

2009-07-08 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback