för att göra saker klart

jag vill att folk ska veta, o fatta
att så länge ni inte står för vad ni har o skriva, så kan ni lika gärna låta bli
trött på er som inte står för vad ni säger, framförallt då de är hårda ord som skrivs

"Postat av: anonym

Synd att du inte har chansen, att fråga honom ansikte mot ansikte..då skulle du se sanningen i vitögat, Lilla vickan

2009-06-12 @ 14:39:19"

så, ni människor som ödslar mer tid på mitt (tydligen jävligt intressanta) liv, än ert eget
.. vad kan jag säga? jag tycker synd om er

återigen.. jag skiter i vad som gjorts o inte gjorts i mitt o mickes förhållande,
det är långt borta.. o som jag sagt, så är det ngt han får tampas med om nu fallet skulle vara så att han varit otrogen
det kan knappast röra mig på mer sätt än som så att även han hamnar i den sitsen där han blir en av dom jag får tycka synd om

saker är inte alltid vad det ser ut att vara
o jag tror stenhårt på att man alltid ska akta sig o vara beredd på bakslag




hursomhelst
ÄNTLIGEN EN DATOR MED LJUD!!!!
jag är så lycklig :D
hihi

bjuder på en ny bild oxå, det var längesen!





they say that one little lie turns into another, then you go and cheat
by the time you know it, you all wrapped up in a whole bunch of seaweed
you should listen to your mama and
listen to your daddy when they try to speak
and tell you that there's just too many fishes in the sea




puss på er /vicksnoria

Kommentarer
Postat av: Moa

Stå på dig Victoria och bryr dig inte om alla pinsamma människor som har så lite till liv att dom måste lägga sig i andras. Jag står bakom dig i alla lägen. PUSS <3

2009-06-12 @ 15:00:36
Postat av: anonym

Bry dig inte om allt trams som de kommer med, men jag tycker ändå du ska publicera kommenterarna som de skriver.

2009-06-12 @ 17:44:34
Postat av: Davväää

haha ja håller me dig fan va patetiskt :P hoppas du hare gött =)

2009-06-13 @ 21:05:37
Postat av: Corundum

Vissa verkar tro att den globala självkänslan är begränsad, och att enda sättet att få mer av den varan själv är att sänka någon annans.



Korkade varelser.



/jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback