okej nu är jag less


TRYCK PÅ PLAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



både less, arg o förbannad
över hur människor äcklar mig

jag har under en tid fått flera anonyma (fan vad jag hatar er fegisar) kommentarer här på bloggen, som jag valt att inte publicera
men nu känner jag hur allt nått bristningsgränsen o jag är så trött på alla idioter som ska lägga sig i

alla dessa kommentarer har haft samma budskap, som lyder ungefär:
"micke var otrogen mot dig"
vissa med andra sätt att säga de på, o vissa i sitl med det jag nu skrev

kan folk som tycker det är roligt att dölja sig bakom en text utan att våga stå för det som skrivs,
bara låt bli?
jag finner absolut ingen logisk förklaring till varför ngn skulle vara så jävla mån om att jag gång på gång, när jag loggar in på min blogg ska mötas av en sån kommentar

om nu fallet är så att det som står i dom är sant,
så ok, vadå?
jag är inte tillsammans med hnm
o om det nu är så att han varit otrogen mot mig så är det ngt han får ha på sitt samvete

ni andra kan ju bara dö o sluta tro att ni känner mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv något till mig! :D

2009-06-12 @ 10:59:47
Postat av: Micke

Okej.. Skulle bra gäörna vilja veta vem som anklagar mig för något som jag aldrig nåronsin gjort och aldrig någonsin kommer att göra. Jag har haft bajsförhållanden där de var ett faktum att min flickvän sprang omkring med andra killar. Inte ens då gör jag de som för många säkert är en självklarhet. Knullar nån annan jag med. Nej jag gör slut.. Går en stund.. Träffar nån annan som är mycket mycket bättre. Kan inte förstå vem som skriver nåt dylikt? De måste vara nån som verkligen hatar dig Victoria och försöker få dig att må dåligt.

2009-06-12 @ 11:03:02
Postat av: Maria

Ja du gumman folk är helt enkelt störda! Det är ju som du säger att OM det nu skulle vara sant så är ju det något HAN får stå för.

Snart festival! KRAM!!

2009-06-12 @ 12:16:56
Postat av: anonym

Synd att du inte har chansen, att fråga honom ansikte mot ansikte..då skulle du se sanningen i vitögat, Lilla vickan

2009-06-12 @ 14:39:19
Postat av: Micke

Postat av: anonym

Synd att du inte har chansen, att fråga honom ansikte mot ansikte..då skulle du se sanningen i vitögat, Lilla vickan <-------



Gillar de faktum att människan snackar om sanningar men själv är anonym.

2009-06-12 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback