välkommen sommaren

nu är det juni

hela den här dagen har varit så bra, om man bortser från det konstiga som finns i mig o vägrar försvinna
det är ju knappt jag känner doft eller smak på saker.. kul då man haft så i 1 månad
kommer knappt ihåg hur mat smakar

jag kom hem för inte så längesen
har promenerat hem från stan
jag var så gott som barbent o jag frös inte ens
jag älskar då de luktar syrén överallt..
världens finaste kväll har jag upplevt, o börjar sedan traska hemåt
möts av en rosa himmel o vindar som inte ens var kalla
jag suckade lyckligt flera gånger o kände mig som ett fån då jag gick omkring o log

sen lekte jag lite pyrro o tände eld på en bussbiljett jag hade i fickan,
men vet ni vad?
då flammade den upp o blåste omkring i glödande bitar o till o med de fick mig o sucka av lycka ännu en gång

sen kom jag hem, gjorde mig redo för att sova.. tvättar ansiktet o vad gör jag då?
ger den här dagen ett fittig avslut genom o slita ut min näsplopp av misstag så den försvinnerr nere i tvättstället
då suckade jag igen, fast av bitterhet

Kommentarer
Postat av: Davvä

Nej de är JUNI ;)

2009-06-02 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback