åååh.. trodde jag var smart men jag var dum

haha, har glömt o berätta en till sak!
igår när mamma skulle ringa o berätta att dom kommit fram o att allt var jättebra så fick jag panik när jag såg det långa numret på min display
jag nekade direkt o slänga telefonen på sängen o andades ut.. tänkte "NU JÄVLAR FÖRSÖKTE FITTORNA LURA MIG O TÖMMA MOTT KONTANTKORT!!!!"
o var skitnöjd över att jag inte var så dum o gick på det

sen slog det mig.. några minuter senare att.. vadfan.. vad har indien för landsnummer?
hahah.. sagt o gjort o google var ett faktum på min dator.. mkt riktigt.. +91 var indien
MIN MAMMA HADE RINGT MIG FRÅN INDIEN!!!!!!!!! o jag tröck bort det :(

haha mamma hade fått panik, ringt till alla utom pappa eftersom hon inte hade med hans nya nummer, ingen hade svarat.. sen hade min moster som mamma är i indien med, fått ringa hem till sin dotter.. o säga att hon skulle ringa till mig o säga att dom mådde bra osv osv :D

nåväl, ikväll ringde mamma igen o sa att dom hade de jättebra, var ett snabbt samtal eftersom det är ganska dyrt,
deras mobiltelefoner funkar inte heller så dom har fått köpa nåt slags telefonkort dom använder :)
mamma hann iaf med o säga att hon redan (dom kom dit i förrgår) har köpt ett par skor till mig! som tydligen var assnygga!!!!
jag är svinpepp.. bara 2½ vecka till hon kommer hem.. hmmm hmmm..


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback