åh.. vad gör man då man vill ha mer mer mer?

igårkväll tvingade min lillebror med mig till kvantujm i 17 minus kyla, med argumentet "vickan.. jag har följt med dig dit 2 gånger, du är skyldig mig det här!!!"
bra nog att han har, suck.. så de var bara o sätta på sig täckbyxor o varma kläder o bege sig
dessvärre var klockan 22:33 när vi kom iväg o kvantum stänger 23:00, så det slutade med att vi joggade till kvantum o kom in då klockan var 22:51 :p

väl där inne köpte jag nya ramlösa med smak av mango, som för övrigt var jävligt god
o sen köpte jag två st lindts-excellencechokladkakor.. mörk choklad med hallonbitar.. to die for.. helt sanslöst goda o jag kan inte sluta äta nu då jag börjat :O
därav min rubrik.. suck
tur att mörk iaf inte är liika onyttig som vanlig marabou ljus..

nåväl, det var allt för mig
hejdå

ps. fundrar på o fara på biblioteket idag
har äst ut pamela-boken o är sugen på jenna jamesons "att älska som en porrstjärna" eller mötley crues bok "the dirt"

hejdå igen

Kommentarer
Postat av: Jannie

The dirt om mötley äääger! Och om du gillar choklad så prova excellenxe intense mint. Den älskar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback