att undvika självplågeri tips 2

idag skulle jag försöka ta ett steg i rätt riktning o ändra status på facebok bl.a från att "ha ett förhållande med mikael bergström" till att vara "singel"
jag har varit in på sidan där ändringarna sker hur många ggr som helst sen i lördags men inte kunnat göra nånting
nu när jag väl har gjort det känner jag mig bara konstig, jag tror inte riktigt jag förstått vad det är som hänt egentligen

som jag sagt så mkt trodde jag att jag o micke skulle vara för alltid
men vad varar egentligen för evigt?

suck
tur att jag ska pallra mig till bibblo nu,
o sen ska jag fika med madelutten o får förhoppningsvis tänka på annat
jag känner att min konstanta sängliggande, förutom när phille tvingar göra mig saker, inte är bra för mig
men vad är egentligen bra för en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback