efterlysning:

hej bloggen!

jag har kommit på mig själv med att leta efter min andra halva
som måste kommit bort i vimlet bland osäkerhet o en relation som tagits förgiven
man känner sig inte fulländad om man inte vet att man har de där som går ihop med en så perfekt som ingen annan gör

så har du sett min andra halva, eller vet med dig om att du har saker o berätta som jag kanske bör veta
rotat bland de förflutna o insett saker?
våga svälja stoltheten o för en gångs skull känna att man inte behandlat som man blivit behandlad
lärt sig av handlingar, tagit sig genom konsekvenser..

hör av dig?
eller ta mig bara ordgrant o lämna tillbaka vad som inte representerar vad de borde längre

victoria edunger
tunastigen 64
97344 luleå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback