en hård helg,

hej bloggen
igår var jag ut med min mamma o de vat jävligt kul
förutom de slem man inte kan undvika på bishop's så hade vi jävligt roligt
känner att de blivit mkt festande på sista tiden o jag är mör i min kropp, så nu blir det nog o ta de lugnt ett tag :)

annars så rullar väl livet på,
känns tråkigt att det tydligen inte ska gå o prata med människor som varit en stor del i ens liv
plötsligt är det som att man inte spelar roll längre o det är väl inte så konstigt att man funderar hit o dit
jag ringde micke några kvällar efter att vi bestämt oss för att gå skilda vägar, o kollade så han mådde okej osv,
nu har det gått dryga 3v o det var längesen jag hörde ett ord från hnm
känns tråkigt att jag ska måste höra av mig o fråga hur han mår o att de inte kan vara tvärtom
men jag antar att det är ett sätt att ta sig igenom saker, människor är ju olika o det går ju inte o komma undan

känns mer som att "jaha, det här var det" o att jag inte är ngn han vill ha i sitt liv längre
finns inte så mkt o göra när det är den känslan man får

sen är det kanske jag som har en skev uppfattning om att man faktiskt kan vara vänner o prata med varandra om man varit tillsammans
men det är väl så att antingen bråkar man så mkt så man börjar hata varandra o därför inte pratar,
eller så blir de så att ngn låser in sig o på så vis låter allt rinna ut i sanden
men.. människor har olika sätt att behärska saker o jag klandrar ingens

det var bara inte riktigt vad jag trodde, eller hade hoppats på


imorrn har jag iaf campus på morronen, sen måste jag ta tag i löpningen igen
har varit hemma alldelens för lite senaste veckan o därför inte varit ute o sprungit nånting
skäms på vickan, men jag får ta igen det så fort jag kan
nu börjar jag tröttna på mitt illamående.. ska krypa ner under täcket o lyssna på "snuff"

my heart is just too dark to care
i can't destroy what isn't there
deliver me into my fate, if i'm alone i cannot hate



föresten maja, jag längtar tills du kommer hem!
/vrickan

Kommentarer
Postat av: maja

jag längtar också!

så du får bara en helg ledigt sen är det fest igen:D

2009-03-23 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback