hej igen bloggen

jag somnade ganska tidigt igår, antar att man var en aning trött i kropp o själ
när klockan ringde imorse tvingade jag mig själv upp o när jag såg vad termometern visade för gradantal ville jag bara krypa ner i sängen igen
-17 o jag kände att en morgonpromenad vad uteslutet
jag gjorde iordning gröt o åt upp den o hann fundera några sekunder på om graderna skulle sjunka så pass att jag kan gå ut lite senare

igår hade jag släckt alla lampor i lägenheten, satt på lugn musik o tänt vartenda ljus vi har, o placerat ut dom i läggan
sen la jag mig i ett skumbad o låg fortfarande så då mamma kom hem från jobbet
hon var lycklig o komma hem den kvällen faktiskt.. hon tyckte att de låg ett sånt lugn över lägenheten som fick henne o känna sig avslappnad

jag försvann in på mitt rum ganska fort o låg försjunken i boken jag läser innan jag bestämde mig för att de var dax att försöka sova
jag låg o vände o vred mig ett bra tag innan jag kunde slappna av o jag har inget minne av att jag vaknat till speciellt mkt under natten

pappa åkte till sthlm igår o mamma jobbar till 16, philip är inte hemma så vitt jag vet o lägenheten känns alldelens för stor o tom
jag tror inte jag tänker klä på mig idag
än mindre försöka mig på att göra ngt vettigt med mig själv
idag är en sängdag, med all rätt.. o jag tänker inte anstränga mig för fem öre

så, kära läsare..
idag entrar vi mars månad.. 1 mars o vad jag egentligen trodde skulle vara för alltid gled mig ur fingrarna enklare än vad jag trodde var möjligt

vad ska ni göra idag?
/victoria


Kommentarer
Postat av: Joel

Jag ska fortsätta vara bakis/slöa till ikväll för då blir det andra spännande bullar. Det VART utgång igår... Joel_vimelbilder@PT/nöje.måndag! Haha! It waas niiiice! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback