hur undviker man jobbiga drömmar?

hej kära bloggen

jag har ett problem som är väldigt återkommande sen första natten efter att jag&micke gjorde slut
nån gång under varenda natt som gått sen dess, hamnar jag i drömmen som har följande, korta.. enkla handling
jag är ensam hemma i lägenheten, står i köket i en t-shirt o gör frukost, varje gång som jag ska trycka upp de rostade mackorna från brödrosten under andra "rostningen" för att första inte rostade dom nog mkt, plingar det på dörren
jag trycker upp mackorna som likförbannat blev brända, muttrar lite bittert för mig själv o går mot dörren
slänger en blick på mig själv i hallspegeln o frågar mig själv vad fan som hänt med mig,
fortsätter fram till dörren, struntar i o kolla i kikhålet (vilket jag alltid gör på riktigt när ngn ringer på), låser upp dörren o där står micke
känslan om ngn som drar åt mitt hjärta är alltid densamma o jag vaknar varje gång i den stunden då han tittar på mig med ledsna ögon med uttrycket som säger "förlåt, men älskling vi hör ihop"





Kommentarer
Postat av: Erika

Fan va jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback