jag + ed westwick = sant

hej bloggen
förutom att pappa väckte mig vid 08:20, för att åka o se ellas skidtävling, så har dagen varit bra!
missförstå mig inte.. att se ellas tävling var en del av mina planer för dagen men det är aldrig kul o bli väckt..

framförallt inte då jag drömmer att jag sitter på max.. har beställt mat.. får en sketen burgare.. ingen dipp(som jag hade beställt), o kondom i en förpackning, o 4 pommes strippes(medvetet ordval!!!)
skriker på kärringen i kassan o menar på att jag minsan ska skvallra om hur dåliga dom är,
samtidigt så har varje kund en slags lapp för att beställningen kommer rätt.. o min lapp var tydligen nån jackpot
för när jag sitter o äter på ett av mina pommes (o för övrigt sitter o trånar bort mot han som spelar chuck i gossip girl, som jag tydligen bråkat med..), så kommer tjejen från kassan fram med en låda.. med ett par löparskor, en maxkeps o en t-shirt.. säger grattis o jag fattar ingenting, är skitsur för att jag inte fick min mat.. muttrar o frågar om skorna finns i 37 eftersom 38 är för stort.. men nej det fanns dom inte
jävla horställe hinner jag tänka igen.. men plötsligt gör min storebror som sitter mitt emot mig stora ögon.. så kommer en annan maxsnubbe fram.. o börjar lägga upp 17 st tusenlappar på bordet.. säger grattis för att jag vunnit storvinsten för att jag var kund nummer nånting

jaha.. så jag vann 17.000 spänn, en t-shirt, en keps o ett par förstora löparskor av Max.. det förtsa jag säger "men ja! nu är spanien-resan säkrad!".. samtidigt som jag ser "chuck" som sitter o kollar på mig..

jag vaknade av pappas röst då jag o chuck hade lite make up-hångel i ett rum

nåja.. det hade ju inte suttit dåligt med 17papp sådär bara
vad säger min dröm mig då?
att jag är undermedvetet dösugen på maxmax, i behov av en lottovinst o vill ha chuck bass-skådespelaren?
ps. jag vet att han heter ed westwick men chuck låter bättre.. mmmm..

bjuder på en bild på mina drömmars man.. o på sötnos ella!
som förövrigt var bäst i skidspåret! syns att hon är en edunger ;)




idag ska jag ut på äventyr!
ska bara avklara campus-passet 14:30.. puh
/vickepicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback