KRONOGÅRD FÖR HELA SLANTEN!

tjabba bloggen!!!
idag har jag varit o promenerat med ingela, sen var vi o käkade salladsbuffé på symphoni.. sviiingott, sen knallade vi runt på stan o bestämde oss för o dra ut på krogen ikväll på lite rajtan-tajtan
men när jag kom hem fick jag höra att farsan o dom hyrt en skoter som ska med upp till kronogård så jag ringde ingela o ställde in kvällens aktiviteter
så nu ska jag alltså åka 15 mil norrut, o bo i en stuga o pimpla o köra skoter hela dagarna!

se upp!!!!!
/skoter-vickan

Kommentarer
Postat av: Joel

finns ingen knapp meen... Jag gillar detta! Grymt sugen på skoter ty mina skidor är icket de snabbaste. Får allt doppa dem i heligt vig-vatten ;-) Aja ha de nice å kör lungt! ser fram emot ett gäng bilder senare!

2009-03-13 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback