man ska lyxa till det för sig själv

hej bloggen!
fick bli ett till inlägg såhär på kvällskvisten
eftersom det varit en sån bra dag slog det mig att jag måste avsluta den på ett värdigt sätt
så jag spolade upp en badvatten, med olja o badskum, där jag låg o drog mig i 35 minuter samtidigt som jag lyssnade på james morrison!
sen tvättade jag håret o gick upp.. handdukstorkade de o satte i en hårinpackning, som fick vara i tills jag smort in hela kroppen med hudkräm
sen sköljde jag ur inpackningen, handdukstorkade igen o satte in lite leave in-creme,
nu har jag hoppat i den största t-shirten jag äger i strl typ.. 4ggr XXL, så man riktigt drunknar,
o entrat min älskade säng.. en renbäddad säng måste vara bland de bästa som finns
jag har bytt även bytt ut ljusen i rummet så nu luktar det vanilj överallt! :)
känns verkligen som att jag kommer sova gott ikväll..

det är såna här små saker som man lär sig uppskatta så hårt
"ta-hand-om-sig-själv"-stunder är så himla underskattat
mer sånt åt folket!
vi behöver slappna av o tänka på oss själva oftare:)

puss o godnatt på er!
/vickan

Kommentarer
Postat av: jane

hej på dej,skoj och fin blogg,ska vi premurera på varandra????vill ha bra bloggar att följa:))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback