min mamma är ett minne blott.. not

men nästan!

nu har hon ju varit borta i 3v, o idag kommer hon från sthlm med flyget vid 13:30 :)
igår släppte jag bomben över telefon om att vi bokat utlandsresan o hon började fnissa o verkade vid gott mod!

idag råkade jag sova lite för länge men nu är jag up and going, så att säga
har inte så mkt mer o dela med mig av

igår träffade jag en vän från göteborg som är o söker till musikhögskolan i piteå, det var en upplevelse
har ju bara gått typ.. 5 år
men det var trevligt, o jag tror jag åt världens godaste (o största!) morotskakebit!

nej nu ska jag fixa håret så jag inte ser ut som "hej-kom-o-hjälp-mig" när min pepparkaksmamma skådar min lysvita nuna på lule airport

hejdå!
/vickaño

Kommentarer
Postat av: Madelene

men shit är de redan tre veckor sedan vi var o fika? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback