när storhetsvansinnet tar över

godkväll bloggen

jag har precis varit o sett min lillebror spela match mot ett korpengäng där dom nätt o jämt lyckades vinna med 11-10
philles lag drabbades av storhetsvansinne.. dom lyckades dribbla förbi en spelare.. sen trodde dom att dom kunde dribbla förbi hela deras lag själva.. o så gjorde varenda spelare.. var egoistisk.. tappade bollen för att man hellre går själv ist för o passa hem o säkra, o sen börja om
vadfan är vitsen med att hålla på med en lagsport om man är så jävla bollkåt?

nåväl,
nu håller pappa på o laga mat
han har haft så dåligt samvete idag för att han glömde laga mat innan vi for till matchen
haha, tur att varken jag eller phille varit speciellt hungriga.. förens nu.. när jag känner lukten av de.. mmm..

aja, skulle bara ventilera mig lite..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback