what a night..

igår blev allt bara på sån himla impuls..
22.20 bestämmer vi oss på o fara på fest hos chrille..
på 5 minuter packade jag ihop en väska o hade på mig vardagskläder

inte en droppe var drucken,
jag for till chrille.. hade me dmig 1literflaska vodka..
o kvällen slutade 05:30 i min säng

haha, det är så jävla roligt med impulsfester!
vi hamnade slutligen på allstar, där det var guld.. fan vilket grymt ställe de är!
efter det sällskapade jag en bit på vägen med en gammal klasskompis innan jag svängde förbi en efterfest där chrille o co. höll till
blev en väldigt kort visit o jag satt i taxin hem kl. 5:)

nu har jag ätit frukost o spelat skip-bo med min lillebror,
ska slänga mig i badet.. göra hårinpackning, eventuellt fara o se philles match, o sen tagga för fest o utgång ikväll igen
jag är i en period i mitt liv när jag verkligen känna att jag vill leva livet, det känns så himla skönt!

mitt största problem i livet just nu är frågan "vad ska jag ha på mig ikväll?"

puss på er!
/vrickipricki






ps:

"SEDAN SITTER MAN APATISK HÄR O DEPPAR, NÄR REGNET ÖSER NER O LIVET GÅR I MOLL,

KOMMER PÅ MIG ATT FORMA MINA LÄPPAR TILL ORD SOM "PLAYA" O "COSTA" O "DEL SOL"



133 dagar kvar till spanien!
o i början av januari åker jag till indien! tjohoooo!

Kommentarer
Postat av: Joel

Fuck yeah!! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback