alltså.. dumma roliga människor

hej bloggen!

eftersom mitt bankomatkort har avmagnitiserats var jag nyss in på banken för att beställa ett nytt
"SÅDÄÄÄÄR.. DÅ VAR KORTET BESTÄLLT! HIHI.. jag bjuder på samma bild du hade på ditt förra utan extra kostnad!! :D :D"
säger bankkvinnan lyckligt
jag ser helt förskräckt ut o kommer på mig själv med att säga "NEJ MEN VADFAN!" lite väl högt..
nu var de hennes tur att se förskräckt ut.. o innan hon ens hann ställa frågan så var det som att hon kom på sig själv
hon skämdes lite för att hon tagit allt för givet o jag muttrade för mig själv
"vetu vad.." säger hon
"nej vet DU vad" säger jag
"när jag får de där kortet tänker jag ringa o anmäla de stulet o spärra skiten så jag får ett nytt igen..."
kvinnan nickade lite förstående o avslutar med en riktigt punchline som gjorde mig lite gladare
"men du.. nu klipper vi det här gamla kortet. o sen låter du bli o stirra för mkt på de nya som kommer utan du kommer bara in så fort det kommit så gör vi om det, fråga bara efter _______ vid informationsdisken så får du komma till mig.. vill du att jag ska klippa honom extra rakt över nyllet??"



okej att hon tog för givet att de var hard-feelings mellan mig o micke, vilket det faktiskt inte är
MEN.. jag tyckte de var jävligt kul iaf
hon var ju typ 50+


puss på er!!!
/vickan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Haaaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback