dagen efter o en mer lugn victoria

hej bloggen!

kanske för lugn..
jag har, efter att hållit mig borta hela vintern o våren.. åkt på den här förbannade dunderförkylningen som går
jag känner mig sjukt risig
o det känns inte kul alls
hoppas jag blir pigg fort, ska tvinga i mig morsan specialkur som smakar skit,
för jag vill inte att träningen ska bli lidande nu när jag verkligen kommit igång

så.. nu lämnar jag er för min säng
så hoppas jag att ni har en bättre helg i hälsoväg än vad jag lär ha!

sökes:
söt kille som kan stryka mitt hår o pussa min panna
lämna dina uppgifter i kommentar-fältet


puss på er
/vickan


16


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du får krya på dig fort! Jobbigt när en förkylning kommer och lägger sig i när du väl är så seriös med träningen...



Naw, vad du är söt. :)



/jag.

Postat av: Ch

Har ju sagt att du inte behöver söka längre. ;)

2009-05-10 @ 04:04:49
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback