JAG LEVER!!!!

hej bloggen!

jag förstår att många av er gått o funderat om jag bokstavligen gått under jorden,
men som sagt har min släkt varit här hela helgen.. o vi hade släktträffen igår..
GRYMT

jag säger det igen, jag älskar min släkt
jag o chrille hade fixat en tipsrunda o lite roliga uppdrag för alla
ingen anade nåt.. vilket gjorde de hela till en fin överraskning! :)

imorrn ska jag till läkaren o göra ett allergitest
jag pratar så jäkla nasalt för att de är så tjock bakom näsan
jag är absolut inte förkyld.. men tjock som fan så jag låter rolig då jag öppnar truten :D

hoppas inte de är pollen eller pälsdjur
jag har ju alltid klarat mig ifrån sånt
men vi får väl se!

på återskrivande
/victoria

Kommentarer
Postat av: Ch

Äntligen tillbaka igen. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback