tyvärr dog hon på cupen

HEJ BLOGGEN!

efter mitt förra oerhört peppande inlägg då jag var påväg till gymmet
peppade nog mest mig själv även om de nog var menat för o få igång er

nåväl.. när jag var färdig med mig själv på gymmet så var jag helt färdig
missade nog momentet när jag tog livet av mig själv, för efteråt kändes de som om jag dött
fan vad jobbigt de var.. o fan vad mina muskler är trötta.. det är till o med jobbigt o skriva nu:p

nu har jag iaf nyss kommit upp från ett bad, det var jävligt skönt
ska strax slänga på mig lite kläder o göra mig färdig,
för ikväll ska ju jag faktiskt på bio! hihi
det blir till o se "state of play" med russel crowe som jag faktiskt hört har fått mkt mkt bra kritik.. så vi får hålla tummarna!
o därför, efter dagens gym-pass.. så kan jag med världens godaste samvete äta varma chips ikväll! :D





nu ska jag slå igång lite mys-musik
sen ska jag fixa mig.. o se om jag hinner plocka ihop lite här
det är mkt kläder överallt o de är ju bäst att man ser till o ha de hyffsat välvårdat, rätt som det är får man ju besök!

ha världens mysigaste fredagskväll, för det ska jag ha!
på återskrivande

/vickan

:0)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 16:27:27
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback