åååh, vad ni klagar!

hej era små bajshögar!=)

har fått ett piskrapp i stjärten då folk tydligen tycker att jag ska uppdatera
OM DET INTE FINNS NGT ATT SÄGA DÅ?!??!?!!
förbannat vad mitt liv är tomt på händelser just nu..
jag har inge smakigt skvaller
jag har ingen o spy galla över
jag har ingen musik jag ids dela med mig av

men jag har ngn jag brukar pussa på =)


att jag dessutom kom hem vid 6 imorse, klev upp 11 idag
har varit o kollat på innebandy hela dagen o mår som ett jävla biafra-barn är inte ngt som ger mig extra inspiration att knäpa ihop ett inlägg åt er
ett jävligt tråkigt inlägg för övrigt
men jag skyller på inspirationsbrist.. inspirationsbrist o bakfylla
hade grymt trevligt igår iaf.. känns tråkigt att lina ska dra iväg till australien ett år, men samtidigt avundas jag henne,
nåja, ingen fest är dock densamma utan limpan som satt i piteås skogar med nå skitungar o säkert berättade spöisar runt en lägereld! ;)


till något kul,
nu är det äntligen dax för match till helgen!
vi har inte haft seriematch sen 27:e september så det känns som att de är lite dax nu
kalix står för motståndet o matchtiden är 13:00 =)
... i kalix

nåja, vi lär väl vara hemma vid 17-tiden o då äre bara o svira om för då vankas de halloweenparty med mina små älsklingar i laget =)
(ett ska ni veta, illamåendet vill jävligt gärna trängas ännu lite längre upp i min hals då jag nämnde party)
men jag är optimist o vet att det kommer bli grymt!

har fått massa gamla bilder skickade till mig,
det är ju inge nytt att jag tyckte om o fota mig själv då man var yngre
lilla fjortisvickan in action, här kommer jag:


















det var allt, för nu ids jag inge mer
puss/vickan




Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Hahaha jag har prövat caféworld, mafia wars och farmville men jag blev sjukt uttråkad på det eftersom det var så enformigt ;p



jag mår kanon :) har flyttat till umeå och pluggar där numera. just livin life i guess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback