GRATTIS!! 8)

hej bloggen!

jag har blivit beroende av caféworld på facebook
somnade typ 5.30 imorse o var tvungen o gå upp 9.45 av alarmet på mobilen så jag inte skulle missa en färdiglagad maträtt =D
failade så jävla hårt i början då jag la ner alla pengar på o pimpa stället i rosa istället för o börja laga käk
men vadfan
nu är jag påväg uppåt igen!!!! =)


ikväll ska jag se lule citys match!
dom spelar mot skogså där vid 20.15, o hör o häpna mina vänner.. så ska richard edunger vara forward!
jag har hört rykten att han kör lindfors-stuk o bara maler igenom alla=)

vi får väl se hur det går!

nåväl, dax för lite frullebulle o en dusch,
grattis på 1 årsdagen!




puss/vickan



Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

Postat av: osskieposskie

jag blir skogstokig på alla jävla facebookapps! haha

2009-10-19 @ 17:15:11
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: aaaaaaaaa

uppdateeeera!!

2009-10-21 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback