hej

idag har varit en fartfylld dag!

mamma väckte mig när hon skulle skjutsa pappa på jobbet, så jag skulle öppna om snubben(eller snubban) som ska laga våran spis skull plinga på
men givetvis kom det ingen

for o hämtade ella på 6års vid kl.15, på dne skolan där jag gick 1-3an
ella hade ju självklart till o med de klassrum som jag hade.. o ellas fröken började på skolan de året jag gick i 3an..
lustigt det var o gå in där ändå

hursomhelst, vi for hem o jag klippte felicia som var missnöjd efter sitt frissan-besök
sen kom vera hem o frågade om jag ville äta middag där vilket jag gjorde
sen.. fikade vi
massa.. vinbärskakor..
o typ 2.. kaffe latte..
mmmm..

jaja, sen såg vi idol o sen gick jag till mammas jobb o åkte hem med henne!
nu sitter jag här o är sådär allmänt söt
söt.. men trött

eftersom min klocka ringer vid 9 imorrn då jag ska fixa felicias hår o följa med henne på sin skolfotografering, ska jag försöka mig på en tidig kväll
vi får ju se hur de går.. har nog inte somnat före 3 senaste tiden








puss/victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback