ting som påminner om personer

hej bloggen

jag kan inte sluta förundras över hur saker o ting etsar sig fast i hjärnan på en genom en viss person
kom bara o tänka på det nu ikväll då jag satt o käkade middag
en middag som bestod av blodpudding, bacon, lingonsylt o självklart keso..
ja just de.. keso
micke din jävel du har förtrollat mina smaklökar med detta ljuvliga blodpuddings-tillbehör
så det är ju inte direkt ngt förvånande att jag jämt kommer ägna micke en tanke varje gång jag äter blodpudding

är det ingen av er som har ngn typiskt sak som automatiskt får er o tänka på en speciell person?

Kommentarer
Postat av: Ch

Vissa låtar får en ju att tänka på vissa personer, inte alla bra. En del låtar är ju helt förstörda pga det. Sen är det ju saker man har kvar som man fått av ex eller någon i deras familj t.ex., då är det lätt att man tänker tillbaka. =P

Postat av: Micke

Lite komiskt att ja ser de här nu med tanke på att ja käka allt de där för 3 dagar sen xD gött serru

2009-09-16 @ 14:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback