usch

jag vill kräkas
o inte pågrund av illamående som min bakfylla orsakat hela den här dagen
utan för att folk som kallar sig ens vänner inte kan glädja sig åt ens lycka utan hela tiden ska söka fel o hitta ngt o hora sig över
så jävla trött på idioter som inte har ett uns av ödmjukhet i sig
såna människor är inte några som jag behöver

nu är det dax o sluta vara så naiv, victoria
man kommer ingen vart i världen genom o tro så jäkla gott om alla
man ska ta mig fan alltid, _ALLTID_ vara beredd på en kniv i ryggen
av vem som helst



trevlig helg annars,
jag är himla glad över de ärliga, rakryggade, ödmjuka, underbara, stämninghöjande o galna brudarna jag har brevid mig!
puss

Kommentarer
Postat av: Madelene

puss puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback