sista dagen som social varelse, kära vänner

hej bloggen!

nu var det längesen igen!

skulle bara uppdatera dig om att jag käkar en fet antibiotika-kur just nu..
att helgen var awsome som vanligt eftersom mina brudar är jävlat bäst,
att jag varit o tränat o ger härmed tipset att LÅT BLI, om ni käkar anitibiotika, må inte stå värst mkt i bipacksedeln men det är onödigt för du påverkas av det (vilken förmodligen vilken icke pantad människa fattar, utom då jag..)

o slutligen att jag börjar på mitt nya jobb imorrn! därav min rubrik..
innan jag vant mig så kommer jag nog försvinna i en totalt däckad sovbubbla i en period med start imorgon måndag


annars leker mitt liv o jag är lycklig o de är vår i luften o jag har världens finaste vänner o framförallt en skinnjacka som äntligen är påväg till mig,
nu fattas bara ngt roligt med håret.. men de kanske händer en dag de med=)

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback