4 - Det här åt jag idag

när jag o Ella vaknade därikring 08.45 klev vi upp.. då hade hon fått paket i sin julstrumpa, en badbomb, så hon skulle ju självklart hoppa i badet det första hon gjorde,
under tiden hon var i badet käkade jag en bit chokladfudge

när Ella sen kom upp ur badet skulle hon ha rostmackor med aromat på, så då fick hon de medans jag hade makrill på mina (MUMS.. seriöst bästa pålägget nånsin)

klockan 17.00 var alla mammas kidZ med respektive bjudna på middag hos henne,
där serverades det västerbottensostgratinerad fläskfié med färska champinjoner, potatiskroketter, sallad o vitlöksbröd! beasås med men det åt aldrig jag=)

sen käkade jag några chips o nån ostboll innan jag for på krogen!
(om dricka räknas in i katergorin jag ska skriva om, så drack jag kolsyrat päronvatten till maten, sen rom&cola, vin o glögg!)

(fan vad tråkigt inlägg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback