alla ♥-ns dag

o jag saknar min kille =(
o det är synd om honom att hans tåg hem är försenat.. o att dom förlorade matchen med 5 sek kvar..(klantarslen!)

däremot är det mindre synd om mig för vi vann matchen med överlägsna 10-2,
jag lyckades.. hör o häpna, göra 2 mål o 1 assist! wiie
sen stannade jag kvar o såg ibk-kalix i D2:an, där ibk gjorde en grym match men fick "nöja" sig med 4-4=)
nu har jag precis badat, o tyngden som sitter i mina ögonlock är inte o leka med
jag har sovit på tok förlite den här helgen så jag bara väntar på att klockan ska bli liiite lite mer så jag kan lägga mig o sova!=)

annars har det inte hänt så mkt mer,
tänkte att jag bjussar på en bild på en tavla jag målat!=)
en roy lichtenstein som jag målat av från denna:
http://www.students.sbc.edu/kitchin04/artandexpression/roy2%5B1%5D.jpg

80x80cm.. vad jag ska göra med den vet jag dock inte.. så är du sugen på den så får du väl höra av dig!=p
[email protected]




puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback