hej hopp snopp

fan vad jag hatar rubriker.. ALLA som bloggar måste ju hata rubriker??!?!?!?

hursomhelst har jag fått fingrarna ur röven o sett "luftslottet som sprängdes"
det kändes konstigt att inte se den med min papi eftersom vi sett de två första filmerna tillsammans, men eftersom han är i sthlm o terrar mig minst en gång per dag om ur god hotellfrukost han precis tryckt i sig,
så tänkte jag att de faktum att jag lät hnm veta att jag tänker på hnm varje gång jag tömmer kattlådan o känner skitlukten, inte var trash nog.. utan jag satte mig o såg filmen själv!
eller.. satte mig.. ja i början.. se la jag mig.. dom är ju så jävla långa
men den var bra iaf! men.. som alla normala människor som läser.. så är lika så jag en sucker för bokversionerna långt före filmerna
MEN.. bra filmer ändå.. fast dom är svenska =)

igår for jag till my man där vid 20.30.. han hade fotbollsträning 21.30-23, så de blev en sbann puss innan jag sjönk ner i soffan o kollade skräckfilm med hans mami tills han kom hem
vi somnade fort, eller iaf jag.. inte han, hah.. svårt o sova p.g.a bökig flickvän (HEHEHEH) o sen vaknade vi där vid 12-tiden
sen lekte jag lite med hans lillebror o förpassade mig hemåt

nu halvligger jag här mot min sänggavel o tycker synd om mig själv
eftersom jag bestämt att tagga ner på festandet eftersom de varit lite väl mkt på sista tiden, så träffar jag aldrig mina tjejer
det ger mig ångest o jag saknar dom jättemkt
känner mig som världen toffel så fort jag inte partar o hänger på krogarna.. vilket är jävligt deprimerande i sig
men eftersom vi inte spelar i samma lag längre så var partyhelgerna våra.. buhu=(
nåja, snart är säsongen slut o då får vi ta ikapp det!

sääänich min lilla älskling har ju till o med hunnit flytta till egen lya!!!=)

nu ska jag sluta vara sentimental, käka en blodapelsin o tvätta fejjan
sköt om er så hörs vi
pusselipuss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback